Waluty
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

W nawiązaniu do konwencji wiedeńskiej z 1961 roku, nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.

Wg polskiego prawa na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Natomiast uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Również sklep który świadomie wysyła nasiona osobie planującej uprawę, sianie ww. nasion w kraju w którym jest to nielegalne popełnia przestępstwo. Wg prawa jest to obłożone karą pozbawienia wolności w podobnym wymiarze jak za samą uprawę.

 

Dlatego sklep z nasionami marihuany green-seeds.net.pl nie przyjmuje reklamacji z powodów takich jak:

- nasiona nie wykiełkowały

- rośliny nie utrzymały się  zaraz po wysianiu

- rośliny "zmutowały"

 

Jednak rozpatrujemy reklamacje jeśli:

- zakupione nasiona przyszły uszkodzone (zgniecione)

- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim

 

Jak należy złożyć reklamację?:

Zgłoszenia reklamacji możemy dokonać za pomocą: formularza kontaktowego (wzór Formularza reklamacyjnego w dalszej części dokumentu), w rozmowie telefonicznej z pracownikiem green-seeds.pl (730268278) lub wysyłając email na adres sklep@green-seeds.pl.

1. Formularz kontaktowy: reklamację zgłaszamy na podstawie formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce KONTAKT. W temacie wiadomości wpisujemy "REKLAMACJA".

Niezależnie od sposobu zgłoszenia reklamacji, musimy podać następujące dane:

- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)

- przyczyna reklamacji (towar uszkodzony/nasiona nie spełniają moich oczekiwań kolekcjonerskich),

- odmiany które zamówiłeś,  

- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość

- adres do wysyłki nowych nasion.

Sklep green-seeds.pl w przeciągu 24 godz. od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona. Przygotuj się na odesłanie do nas wadliwych nasion - wskazówki otrzymasz w odpowiedzi na reklamację.

 

Pozytywnie rozpatrzone reklamacje

Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej tej samej co podstawowego zamówienia. Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion (reklamacja odmian automatycznych - wysyłka odmian automatycznych; reklamacja odmian feminizowanych - wysyłka odmian feminizowanych). Jest możliwość, że reklamacja nie będzie zawierała dokładnie tych  samych odmian, jednak odmiany wysyłane za reklamacje będą porównywalne pod kątem genotypów jak i plonu, czasu kwitnienia czy też zawartości THC.

Podkreślamy również, że uznanie reklamacji leży tylko i wyłącznie po stronie sklepu green-seeds.pl. Żaden producent nie uzna nam Waszych reklamacji.

 

..................., dn............. 20.... r.

 

 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 

 

DANE KLIENTA:

 

 

 

Imię i Nazwisko: ...........................................................................................................................

 

Adres: ...........................................................................................................................................

 

e-mail: ...........................................................................................................................................

 

tel. .................................................................................................................................................

 

Nr rachunku bankowego..........................................................................................................

 

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

 

Data nabycia towaru .....................................................................................................................

 

Nazwa towaru ...............................................................................................................................

 

Nr paragonu/faktury .....................................................................................................................

 

Nr karty gwarancyjnej ...................................................................................................................

 

Ogólna wartość towaru .............................. zł

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

 

 

 

......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

 

Kiedy wady zostały stwierdzone ...................................................................................................

 

 

 

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

 

 

 

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

 

 

 

(___) usunięcie wady,

 

 

 

(___) obniżenie ceny,

 

 

 

(___) odstąpienie od umowy.

 

 

 

 .....................................................

 

(czytelny podpis reklamującego)

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl